تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم انبارداری اداره آگاهی
 
                     
                دسته بندي :  
فنی و مهندسی » 
کامپیوتر و IT
                     
                
                
                  
                
                                تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم انبارداری اداره آگاهی
مراحل انجام کار:                  
 فاز 1:  شناخت سیستم
 فاز 2:  انتخاب راه حل مناسب و طراحی سیستم
 فاز 3:  برنامه نویسی
 فاز 4:  پیاده سازی و پشتیبانی
شناخت سیستم:
بررسی اولیه:
 -تشخیص و تعریف مسئله:
 مکانیزه کردن سیستم دستی بخش انبارداری اداره آگاهی مشهدجهت راحت تر شدن پرسنل برای ارائه گزارشات لازم به مقام بالاتر و حفاظت اطلاعات. 
-تعیین محدوده مطالعه:
در واقع محدوده مورد مطاله ما همان محدوده خود سیستم است که شامل پرسنل و سرپرست انبار داری و  انباردار و همچنین دیگر  افراد سازمان که شناخت کافی از این سیستم دارند است. 
-تعیین اهداف پروژه:
 پروژه ای که قرار است برای این سیستم طراحی شودبه دلیل برطرف کردن نیازهای کلی است که در زیر بیان میشود:
الف- حفاظت از حجم زیادی از اطلاعات
ب- گزارش گیری های ماهانه و سالانه
ج- راحتتر بودن کار پرسنل جهت ارائه فرم های مختلف به ارباب رجوع
و ..... .
-تعیین محدودیتهای پروژه: 
در انجام این پروژه خوشبختانه با همکاری کامل از سوی مدیریت انبار و دیگر پرسنل و کارکنان و با توافقاتی که با مدیریت انجام شده امیدواریم محدودیتی در راه به نتیجه رساندن پروژه پیش نیاید. 
ارائه راه حلهای ممکن وارزیابی آنها درسطح کلی: 
با توجه به شناخت کلی که ما از سیستم داشتیم و مصاحبه با پرسنل وکاربران سیستم  راه حلهایی ارائه شد که در مرحله بعد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.